fredag 6. juli 2007

Her er mine første DT kort


Så har jeg endelig fått lagt mine første DT kort for Magnolia :)




VENN
Her har jeg brukt "Tilda med volange", "Tuffe Edwin",


gress, blomster, swirl, Bakgrunds Fjärilar (sommerfuglen)

og hjerter med spets fra Magnolia


Motivene er malt med distress!


GRATULERER


Her har jeg brukt "Sittende Tilda"


stakitt, hjertermed spets,gress, blomster og sol fra Magnolia.


Har malt med distress!


Bokstavene i "Gratulerer"
er rub ons.




VELKOMMEN TIL SOMMERFEST


Her har jeg brukt " Sittende Tilda" ,


benken og swirl fra Magnolia


HURRA


Her har jeg brukt "Tilda med volange",


sol, hjerter med spets, stakitt,gress og tag fra Magnolia.


GRIP DAGEN

Her har jeg brukt "Tuffe Edwin"

swirl og Cirkel swirl fra Magnolia


13 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei hei vennen.. Det var noen utrolig flotte kort du hadde lagt. Du er bare super flink til dette her altså. Og bloggen var kjempe fin. Kos dere på party i kveld.
Klem fra Elisabeth

Nina Grann sa...

Hej Jättefina kort, du är är jätteduktig.
/Nina

Trine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Trine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Trine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Trine sa...

Sjå der ja, der har du fått samla alle yndlingan på et brætt! Sier det igjen jeg, de er bare så nydelige, og du er bare så utrolig flink! Blir bare mer og mer glad i Magnolia jeg, for de er så fine! Gleder meg til neste gang jeg kikker innom....for kanskje har du tryllet frem flere nydelige ting! :-)
http://www.trinesin.blogg.no

Elisabeth sa...

Hei hei vennen.. ville bare legg inn noen ord i dag også jeg.. De er bare så utrolig flotte disse kortene dine..
Vi skal kjøre til Kristiansand i natt.. Får håpe barna sovner i bilen. Gleder meg til jeg kommer hjem igjen for å se hva nye fine ting du har lagt.. Snakkes vennen
Klem fra Elisabeth

Inger Marie sa...

Tusen tusen takk snillinger :)
Dere er så flinke til å legge igjen så herlige kommentarer.

Go varm klem

Malin a.k.a. Boop sa...

Du lager nydelige kort!

marja sa...

Wow........... what a beautiful cards Inger Marie!
so cute!

marja

?? sa...

Nydelige kort;)
Flotte som alltid disse kortene dine. Må innom bloggen din i ny og ne for å titte på alle de lekre kortene....
Mange klemmer fra Ellen Kristina.

silje sa...

Heisann!
Kortene dine er kjempefine!
Gleder meg til å følge med her!

Inger Marie sa...

Tusen takk for herlige tilbakemeldinger :)

Klem fra Inger Marie